torstai 16. tammikuuta 2014

Kylmää on

Kylmää, siis ollakseen etelä-Suomessa ja tänä talvena. Kuulemma viikossa tähänkin tottuu. Meillä lattiat on aika kylmät ja mies, se hirmu, ei pidä huoneessaan patteria päällä. Sieltä siis vetää! Ja minun sänkykamarini nurkka on kylmä kuin, sanonko mä mikä? Sieltä ilmeisesti kaikki eristeet ovat joutuneet parempiin suihin...

Tämän verran meillä vain on lunta. Juuri ja juuri maa valkoisena, mutta pakkasta toistakymmentä astetta.


Viime ajat olen ahkeroinut, kuten kai jo moneen kertaan kirjoitinkin, näiden kanssa:


Tänään sain pitkän juttuni valmiiksi. Tai valmiiksi ja valmiiksi, nyt odottelen palautetta ja ennen kaikkea lisätietoa paikallisesta kyläosastosta. Olin kyllä illalla aika poikki, mutta sen aina jaksaa, että tulee tietokoneelle roikkumaan. Lahjoin itseni ostamalla Kalevala Korun pronssisen Runoratsu-rintarossin naamakirjan KK-kirpparilta. Sitä ei enää ole aikoihin ollut tuotannossa, mutta olen jo pitempään korua havitellut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!