tiistai 5. kesäkuuta 2018

Hei taas

Täällä ollaan, vaikken näemmä ole muistanut koko blogia lähes vuoteen. Viimeinen vuosi onkin ollut aika kiireinen, varsinkin tämä kevätpuoli. Kirjoitushommia on ollut melkein tuskaksi asti. Kirjoitan näet laajaa historiikkia, jonka tekstin sain eteenpäin ns. sensoreille muutama päivä sitten. Muuta raportoitavaa ei oikein olekaan, paitsi uusi tietokone, uusi sähköpostiohjelma, uusi kännykkä ja ties mitä uutta. Kun kone hajosi, niin tietysti kaikki vanha katsoi bittien hautausmaalle, josta tosin saatiin ainakin osa pelastettua. On tässä opettelua ja siksi ei nyt tässä postauksessa ole  kuvitusta.

Yritän paremmalla ajalla perehtyä taas tähänkin maailmaan. Ihanaa kesän alkua kaikille - jos tätä nyt enää kukaan edes lukee!

9 kommenttia:

  1. Onpa mukava kuulla sinusta pitkästä aikaa.
    Vai historiikkia olet kirjoitellut. Siinäpä sitä varmasti on ollut työtä ja ajankulua.
    Mukavaa kesän alkua sinnekin!

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla sinusta! Olenkin ajatellut joskus, ettet ole pitkään aikaan kirjoitellut. Mutta hyvä, että kaikki on ok! Hyvää kesää!

    VastaaPoista
  3. No todellakin lukee! Lähes päivittäin olen käynyt kurkkaamassa josko jotain olisi tänne ilmestynyt. Onpa mukava kuulla,että kaikki on hyvin ja leppoisaa kesää sinne!

    VastaaPoista
  4. Hei taas! Tämä vanha blogi ei halua tunnistaa minua. Perustin Villiviinin uuden blogin, jonka kanssa yritän nyt näperrellä. Tulkaa käymään!

    VastaaPoista
  5. Osoite uinohtui: https://villiviininuusiblogi.blogspot.com. En osaa linkittää näitä yhteen, sori.

    VastaaPoista
  6. heipä hei . Mikähän siinä oikein on kun alussa kirjoitin lähes joka päivä jotakin, sitten se väheni, minulla linee yksi syy Facebook. siellä on tutut ja sukulaiset, siellä käväisen joka päivä. mutta en postaile, kunhan seuraan mitä kaverille kuuluu. olen kokeillut ja kirjoittanut joskus luhyen tarinan tai runon, ei siellä niitä lueta, kuvista tykätään ja kaikki sosiaalinen media alkaa mennä melko pinnalliseen suuntaan. Jos kirjoittaa vielä jaksan niin kyllä se on blogi paras paikka. hyvä kyllä pitää taukoakin. olis kiva kun pääsis taas oikein vauhtiin.. kerrottavaa kyllä on. minulla on blogien seuranta listalla varmaan ainakin 50 , ja heistä ainakin puolet on väsyneet ja vaihtaneet harrastusta. Ikä ja terveys on meillä vanhemmilla myös syy kun ei enää jaksa. mutta yritetään ja toivon kaikkea hyvää terveyttä, voimia ja ajatusten lentoa. Syksy tuo uusia asioita ja maailmalla tapahtuu liikaakin.. Voi hyvin.

    VastaaPoista
  7. Et kai tosissasi kuvittele, ettei täällä kukaan käy!?

    VastaaPoista
  8. Hyvää päivää ystäviä, nimeni on Antonio Laura Lund-Ruotsista, olen lääkäri ammatin mukaan, 45-vuotias. Lukekaa ystävällisesti todellisen elämäni todistukseni siitä, kuinka palautin takaisin rakkauden ja luottamuksen avioliittooni, minulla on hyviä aikomuksia siitä, että nämä tiedot auttavat tätä lukevaa henkilöä parantamaan sydäntä ja palauttamaan kadonneen rakkaussuhteen 2 päivän kuluessa. Stoy voi olla samanlainen, olin naimisissa Antonio kanssa neljä vuotta, viime kuussa hän hajosi kanssani, tein kaiken saadakseni hänet rakastamaan minua, mutta kaikki mitä tein oli turhaan, halusin häntä takaisin niin paljon, koska meillä oli kaksi pientä lasta yhdessä ja rakastan häntä niin paljon, etten voi elää ilman häntä, kysyin häneltä kaiken, tein lupauksia, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani kollegalleni työssä, hän on hyvä ystäväni ja hän kehotti minua ottamaan mieluummin yhteyttä rakkauden oikeinkirjoittajaan, joka voisi auttaa minua rakkauden palauttamisessa, mutta olen sellainen henkilö, joka ei koskaan ajatellut, että rakkauden loitsun osuus oli olemassa tai voi toimia, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla sitä, lähetin sähköpostia minulle oikeinkirjoituskanavan yhteystiedot, jotka hän antoi minulle ja harvoille kunnille, kun sain vastauksen. Dr.Oduduwa kertoi minulle, että hän voi auttaa minua palauttamaan mieheni, se oli Ei hätää, että kaikki menee hyvin ennen kolme työpäivää, seurain huolellisesti kaikkia hänen ohjeita siitä, mitä minun tulee tehdä kotona kotona keskiyön rakkausloitsun rukouksen aikana. Oduduwa käynnisti rakkauden oikeinkirjoituksen osan ilmaan ja yllättäen toisena päivänä se oli noin klo 6.00. Aviomieheni rakkauspartneri soitti minulle matkapuhelimella, olin niin yllättynyt, koska aviomieheni on kieltäytynyt soittamasta minulle tai lähettämästä minulle tekstiä viimeisen kolmen viikon ajan, yhtäkkiä hän soitti pyytääkseen anteeksi minulta ja sanoi, että hän palaa kotiin käymään minua vastaan ja lapseni pian. Siitä päivästä lähtien, kun hän soitti minulle, hänellä on ollut soittoääni ja tekstiviestejä minulle joka päivä, tänään hän soitti, että vastasin puheluun ja hän sanoi taas, että hän on niin pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun antaa anteeksi ja palata hänelle. rakkauden kumppanina, että hän rakastaa minua niin paljon. Olen niin onnellinen, ja vasta tänään aloimme elää onnellisina yhdessä perheenä. syvällinen kiitollisuuteni menee Dr.Oduduwalle hänen lahjallisista voimistaan ​​palauttaa rikkoutunut avioliitto ja palauttaa entinen rakkauskumppani 2 päivän kuluessa rakkauden oikeinkirjoitusrukoukseen, joka toimii. Suosittelen häntä vilpittömästi kaikille, jotka etsivät kiireellistä rakkauden palauttamista (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    VastaaPoista
  9. Olen täällä vain todistamassa ja antamaan muille mahdollisuuden olla onnellisia. Tämä on erittäin onnellinen päivä elämästäni kiitos avun, jonka tohtori .nosakhare on antanut minulle auttaakseen minua palauttamaan entisen aviomieheni rakkauden ja taikuuden loitsulla. OTTAA YHTEYTTÄ
    -Sähköposti- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Mikä-sovellus: +2349083639501
    Kaikentyyppiset ongelmanratkaisut astrologian avulla?
    Avioero-ongelman ratkaisu?
    haluatko entisen takaisin?
    haluatko rakkauden loitsun uudelle rakastajalle?
    Lapsettoman ongelman ratkaisu?
    ratkaisu sairauksiin ja kehon sairauksiin

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!