keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Huippupäivä!

Aurinko paistaa suloisesti ja muutenkin päivä on enemmän kuin kelvollinen; tämä on suorastaan huippua! Ensin suuret kiitokset Hannelle ja hunkseille upeasta arpajaisvoitosta! Se on huippu! Minä pidän itseäni tosi onnekkaana, kun voitin arvonnassasi.


Ihana hunksi (kumpi tämä olikaan?) lähetti oikein rakkauskirjeen, tai no, kuvakortin, jossa lukee "TYKKÄÄN TEISTÄ". Se jo olisi ollut jotain, mutta ei vähät mitään! Kuten kuvasta voi huomata, paketissa oli muutakin. Oli suloistakin suloisempi pellavapussukka. Lisäksi paketissa oli tämmöinen söpö aski.


Olikohan se mennyt vahingossa väärään pakettiin, kun päällä luki "Lempi Forss, Raikon-mäki, Forssa? Se oli lähtenyt Tampereelta jo vuonna 1911 ja Kustaa siinä ikävoi Lempiä. Jos on niin saamaton, ettei vielä ole saanut Lempiä kiinni, niin ei voi mitään. Minä meinaan pitää tämän rasian. On se niin nätti.

Mutta ei se vielä tähän päättynyt. Kun hoksasin vasta vähän myöhemmin avata askin, niin sielläpä olikin punainen sydän. Kustaanko lie? Ei varmaan ainakaan hunksinsydän? En peru puheitani, pidän sydämenkin. Tuhannet kiitokset, Hanne!


Sitten toinen mukava asia. Minä innostuin semmoisesta jutusta kuin buzzaus eli olen tästä päivästä alkaen fiinisti sanottuna buzzador. Taisin saada virikkeen tähän Kurakauppalan Kaisalta, joka tämmöisestä minulle tuntemattomasta hommasta joku aika sitten kirjoitti.  Rupesin penkomaan asiaa lisää ja ilmoittauduin mukaan. Tämä on eka buzzaukseni. Idea tässä on se, että saan silloin tällöin, oman valintani ja Buzzador Oy:n asiakkaan valinnan mukaan tuotenäytteitä koekäyttöön ja kavereillekin testattavaksi. Nyt odottelen ensimmäistä tuotepakettia, joka sisältää Nestleen Fitness-myslejä. Kun paketti saapuu, niin kerron tuotteista ja ehkä tästä systeemistäkin enemmän.

Toivottavasti kukaan teistä blogin seuraajista ei pahastu tästä. En ole aikaisemmin halunnut mainoksia blogiini ja sitähän tämä tietenkin on, tuotteiden suosittelua, mutta vain siinä tapauksessa jos omasta mielestään pitää niitä hyvinä. Tätä touhua ei tehdä ns. sammutetuin lyhdyin, vaan aina kerrotaan, mistä tuotteiden suosittelussa on kysymys. Mukava tätä on kokeilla, sillä uutuustuotteet on aina kiinnostaneet minua.



1 kommentti:

  1. Sinäkö se toinen uusi buzzaaja olet, jonka olin saanut "värvättyä"! :D Hienoa. Hienoa sekin, että uskallat puhua asiasta blogissa. Minä olen tässä miettinyt, viitsinkö hiiskahtaa - FB:nkin puolella olen ollut hyvin varovainen. Mutta jos sinä uskallat, niin miksipä en minäkin!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!