perjantai 6. tammikuuta 2012

Laiska loppiainen

Mitähän varten mulla on kaksi laskuria? No, onpa ainakin tilastotietoa  kävijöistä, eikös joo?  Loppiaista on vietetty sairastelun merkeissä eikä puhettakaan joulukoristeiden poiskorjaamisesta.



Minun tautini ei vielä ollutkaan ohi ja sekä eilisen että tämän illan olen käytännöllisesti katsoen nukkunut. Siispä edessä on ilmeisesti lääkärireissu, jahka viikonlopusta vielä selvitään. Tauti täyttää pian kuukauden, tulee ja menee.

Tätä unen tarvetta en varsinkaan voi käsittää. Vähän sentään tein eilen ja tänäänkin  käsityötä: unikintaita, sellaisia jotka lämmittävät kolottavia niveliä ranteen ja rystysten välillä. Kolmikätisen kintaat on tulossa eli numero kolme on pian valmis. Kaksi tulee sänkykamariin, kolmas alakertaan mahdollisia päivävaivoja lievittämään. Nivelvaivat ovat pääasiassa oikeassa ranteessa ja oikean käden nivelissä.

Isänkään sairaalareissu ei ollut ihan läpihuutojuttu. Astmaoireiden lisäksi havaittiin lievä sydäninfarkti. Tarkkailua riittää vielä viikonlopun yli.  Olemme olleet puhelinyhteydessä, sillä tätä flunssaa ei nyt arvaa viedä potilaalle.

3 kommenttia:

  1. Parempi pysyäkin kaukana isästäsi, että et tartuta flunssaasi häneen.

    Minulla myös nivet särkee, mutta ei vielä mitenkään kauheasti. Äidiltani olen perinyt nivelrikon ja sormien nivelet välillä särkee ja polven ja lonkan ja...

    VastaaPoista
  2. Mulla myös meni Loppiainen flunssan merkeissä. Se oli jo pari päivää parempana, kunnes toissayönä iski uudestaan :(
    Paranemista Sinulle!

    VastaaPoista
  3. Tämmöistä tämä ihmisen vanhentuminen teettää. Toivottavasti Sesse olet jo selättänyt flunssan!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!