maanantai 9. syyskuuta 2013

Uuden viikon alussa

Kiitos Lahjoittaja, joka kilautit rahan nälkäpäivälippaaseen Syyrian poloisten lasten hyväksi. Kiitos, kiitos!
En meinannut kirjoittaakaan mitään, mutta tuo hyvä teko muutti mieleni.

Päivä kului nopsaan. Kirjoitin valmiiksi puheen, jonka aion pitää muutaman päivän päästä. Tai en kai minä sitä papereista lue, mutta kun lupauduin kirjoittamaan oikein jutun samasta aiheesta, niin sain pohjaa valmikksi. Ja samalla tarkistettua tuikitärkeitä sukuyhteyksiä. Kirjastanihan minä saarnaan....tai paremminkin sukuni yhteyksistä kylän muihin sukuihin.



Kun mulla ei ole läppäriä enkä tiedä, onko kyläkoululla enää niin vanhanaikaista vekotinta kuin piirtoheitin, olen pääni puhki miettinyt, miten esitän monimutkaiset sukuyhteydet. Kai minä kumminkin muutaman kalvon yritän piirtää.

Huomenna aloitamme 5+2 -dieetin, jota suureksi yllätykskseni talon mieshenkilö ehdotti. Kahden päivän paastokaan ei ole täyspaasto, vaan saa syödä 500 kalorin edestä. Ajattelin aloittaa kaurapuurolla. Äsken söin yöpalaksi kolme metvurstivoileipää ikään kuin viimeiseski ateriaksi, vaikka ttuota dieettiä on kyllä kehuttu helpoksi toteuttaa. Olen joskus, useammankin kerran paastonnut viikon ja aloittanutkin sen ihan oikeaoppisesti suolihuuhtelulla. Onneksi tähän ei kuulu sellaista inhotusta.

Hyvää viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!